May 9, 2010

Tot blog, dar altfel.

Dim moment ce blogul se numeste "The Cookbook", m-am gandit sa abordez o tema mai apropiata titlului. Asadar, de acum inainte (macar pentru o scurta perioada de timp, pana ma plictisesc sau uit) o sa pun cate un post pe blog de fiecare data cand mananc ceva minunat, care imi rupe fashul.

Azi am mancat supa de varza cu paine prajita. O sa pun si poze, dar nu le-am facut inca. Mai incolo o sa mai mananc o portie si o sa-i fac si poze.

Ca sistem de referinta pentru notele pe care le primeste macarea, va dau asa:
1. Supa de ceapa din Paris - 9 (cea mai buna pe care am mancat-o vreodata, 10 are dumnezeu).
2. Supa de broccoli cu gorgonzola de la Derby- 7.60 (al dracului de buna)
3. Ciorbita taraneasca de legume de la Gara Lipscani - 8 (fac bale)
4. Supa crema de rosii cu crutoane de oriunde - 6.90
5. Supa crema de linte de la Ota - 7.30
6. Supa Knorr Alfabet - 3.50 (meh)
7. Ciorbita de fasole cu costita afumata de oriunde - 5
8. Ciorba de loboda facuta de maica-mea - 7.70
9. Supa de spanac si urzici din gara din Bruxelles - 6 (c'est quelque chose d'autre)
10. Supa cu galuste a maica-mii - 6.10

Ordinea e aleatoare deoarece fluxul gandirii mele este discontinuu.

Desi in lista apar numai supe si ciorbe, o sa mananc si alte chestii.
Supele si ciorbele sunt viata mea.
Supele si ciorbele.
Da.

EDIT: am modificat nota supei cu galuste a maica-mii de la 6.40 la 6.10. A fost o greseala nesabuita din partea mea, nu stiu la ce-mi statea capul. Imi recunosc fapta si o regret.

5 comments:

  1. Adevarat. Am uitat. E undeva pe la un 6.80-6.90.

    ReplyDelete
  2. dau eu un 10+ supei cu fructe de mare din Portoroz/Piran, Slovenia. Era DUmnezeu.
    uite aici: http://2.bp.blogspot.com/_77jnEMivXdY/SPOFUOIo-zI/AAAAAAAAAn8/REsy9EO7edk/s1600-h/DSC_0152.jpg

    ReplyDelete
  3. Am facut poza cu supa de varza, doar ca n-am pus-o inca. Am facut si macaroane cu chestii, care vor aparea tot aici. Dar nu chiar acum.

    ReplyDelete
  4. Buna ziua, dorim sa va facem o propunere comerciala! Daca sunteti interesat trimiteti un e-mail la office@falvorotarybids.ro

    ReplyDelete