Jan 18, 2010

Mocirleala

Pseudo-scandalizarea maselor cu pandemia A(H1N1), aceasta din urma fiind o parte a unei conspiratii la nivel mondial de a decima populatia prea numeroasa a planetei.
Arunc cu zahar brun in oameni.
Dupa ce m-am vaccinat, asistenta mi-a zis "daca iti apar bube pe corp, du-te repede la spital". Acum, paranoia mea ipohondra incepe sa caute toate micile pete de pe suprafata corpului.

Prestatia mea aproape de limita bunului simt la primul si singurul examen pe care trebuia sa-l sustin in sesiune ar face bine sa fie suficienta pentru a-mi garanta divergenta de orice stiinta matematica in viitorul apropiat. Pasiunea cu care urasc stiintele exacte nu este egalata decat de aversiunea fata de ardeii umpluti.

Matei sa-mi aduca inapoi setul de poker.

Am nevoie sa-mi gasesc o activitate, un hobby. Restrictiile sunt urmatoarele: trebuie sa nu fie productiv, sa necesite o doza minima de concentrare, sa coste putin (sau nimic) si sa-mi aduca satisfactii dese. Orice sugestie sau propunere este binevenita.

Comisia de cenzori a mancat toate portocalele din fructiera.

No comments:

Post a Comment