Apr 6, 2009

0745

Azi dimineata m-am speriat foarte tare micul dejun pe care mi l-a adus maica-mea. Continea 1 hotdog cu 2 crenvursti, un senvis cu branza, un senvis cu sunca si o salata de ou. Si lapte cu cacao. M-a speriat aparitia neasteptata a tavii in fata mea. Ce emotii!

E foarte greu sa aduni toate retetele. Si sa nu adormi cand te asezi in pat.
Pozitia verticala e pentru activitate, pentru om. Pozitia orizontala e pentru repaus, pentru standby.

Astea, nenica, sunt doua rosii frumoase.

Am primit asa:
Un ghiveci cu o rosie, pe care acum o ingrijesc. O cheama Zvetlana. Si se intoarce spre soare, ca doar e planta.
O masinuta Bburago Cobra 427, 1/24. S-a imprietenit cu Porsche-ul 356B pe care il aveam. Acum stau amandoua pe raft.
Cartea "The Sun's Wind" - povestea proiectului Soyuz-Appolo, o mini-corabie de lemn si un cub Rubik.
Un set mini-golf YGolf Friends.

Am probat "masajul scrotal" recomandat de Rosca. Tare bun e. Confirm elasticitatea inumana si de necrezut a scrotului.

Maggy e cel mai longeviv animalut al meu. Defunctul hamster n-a rezistat mai mult de 3 saptamani. Magdalena e tare stoica. Inca se tine bine.

Colectie de nume frumoase pentru pisica:
Kubasov, Uzbek, Berlioz, Zvezdny, Josephine, Liudmila, Nala, Cristos, Vietnam, Kosovo (credit lui Rosca), Yuri, Mao, Stalev, Lenin, Marie Antoinette, Luigi, Xiao Lin.

Bixtonimul da dependenta.

Am facut pariu cu Matei si Chivu ca intram la anul la FJSC. 50 ron. Cine intra primul ia tot.

Zamfirescu e un cotoi.

4 comments:

  1. lapte cu cacaooooooo!!!!
    varule, imprumuta-mi, te rog, carja ta - cred ca asta e secretul micului-dejun la pat. cand o sa ti se faca foame ti-o returnez!
    ma intreb daca maggy e geloasa pe zvetlana. eu am avut o gaina pe care o chema mioara - manca parajituri si friptura din mana. un paianjen pe care il chema mircea, si un fluture - oana.

    ReplyDelete
  2. Iti dau o carja. Eu sunt biped automotor, pana una alta.
    Eu am mini-hamsterul Magdalena. Inaintea ei am avut un maxi-hamster. Era gri. Acum e mort. L-a omorat bunica-mea. Acum moarta si ea.

    ReplyDelete
  3. aoleu..sper ca nu a fost blestemul hamsterului. dupa logica asta risc sa raman singura la parinti intrucat frati-miu a ucis involuntar vreo 15 pesti anonimi, pe vremea cand aveam acvariu.pe urma ne-am luat papagali. si caini. desi eu as vrea o veverita.

    ReplyDelete
  4. Eu am un motan. Il cheama Pulache.
    Initial mi s-a parut un nume bun.
    Acum l-as boteza "J`mã".
    Ca sa-l pot intreba: "Ce faj`mã ?"

    Da. Bixtonimul da dependenta.

    A,.. am uitat:
    Am un vecin care are un motan
    pe care il cheama "Wu Chi Lao".
    Si asta si "Iuda" mi se par nume bune
    pentru pisicutze.

    ReplyDelete