Apr 14, 2009

Mamuth Zelio

Crystal Waters. Melodiile alea vechi, "Gypsy Woman" , "Pure Love". Astea da.
Sunt foarte multe remixuri basite pentru melodiile astea. Astea nu.

Am gasit harta Internetului. Pe acelasi site sunt mai multe harti. Dar asta mi-a placut mie.
Magazinele de la metrou sunt extraordinar de utile. Gasesti acolo lucruri pe care nu le gasesti in alta parte.



Aurul nu e argint. Nici invers. Si nici prietene nu sunt. Magazinele care vand aur nu vand si argint. Si nici invers. Daca intrebi o vanzatoare de la magazinul de aur daca are ceva de argint, se uita urat la tine, te scuipa si, cu un aer superior, iti spune ca ei "nu tin asa ceva". Adopta, intr-un fel, atitudinea metalului pe care il vand, astfel eclipsand, in capul lor, mediocritatea si prostia conferite de cele 4 clase pe care le-au terminat. Toate sunt doamne. Cum cacat sa tina "argint" printre bijuteriile de aur? Unde ma cred? Ce cacat.
Trebuie sa-mi duc pantofii la lustruit.

Dezbaterea rolului tigaii in societatea moderna:
Calitatea tigaii reflecta statutul social al familiei care o poseda. O tigaie mai proasta inseamna un nivel de trai mai scazut. Cu cat tigaia e mai buna, cu atat omul e mai fericit si mai sus pe scara ierarhica a speciei. Esti ceea ce iti gateste oul.

Gaozari.com

Nu uita de Don Hertzfeldt, face animatii frumoase. Dar de o verticalitate indoielnica.
Rejected cartoons. Animation Show.

Overheard in Bucharest.

Now 2 days it was "untying at fish".

WWII.

Fin.

1 comment:

  1. sunt foarte de acord cu teoria tigaii. cu madrie iti spn ca am una tefal,de teflon, cu maner pliabil.
    dar am si una mini, mica si jecgarita, totusi alba, neincastrata in grasime neagra, cum am vazut, cu sila, la altii.

    ReplyDelete