Apr 24, 2009

Tzara

Azi iar n-am poze si linkuri. Postul auster. Mi-e cam lene.

Imi plac, mai nou: Fiona Apple, Regina Spektor, Norah Jones, Kidney Thieves, The Cat Empire.
Calculatorul e mai usor de manipulat decat omul. D-asta, manipularea umana este mai interesanta.
Cocalarii au mai multe grade de rudenie decat oamenii obisnuiti. Sau fac mult mai mult uz de ele: "nashule", "finule", "cumnate", "cuscrule", "verica", "fratzioare", "cumetre".
I give myself in wind after cokalar dialects.
Prafuit PrimavaraCamp.
Chivu a dat ~380 ron pe un hanorac care acum costa ~170 ron. Chivu fails. Inteleptul isi face sanie vara si omleta dupamiaza.
Am facut paste cu ton. Au fost minunate. Vreau un shortz pe care sa scrie "Kiss The Cook" si o boneta alba, de bucatar. N-are rost sa mananci paine la paste.
Supa Alfabet e extraordinara.
Trebuie sa pun telefonul pe silent, pentru intimitate si confidentialitate.
Am facut punctie medulara azi. Pentru ca am facut-o pe partea cealalta - stanga, in loc de dreapta, cum o faceam in mod obisnuit - mi-a rupt gaoaza si n-am putut sa shed toata ziua. M-a durut. Tare.
It's not walking to do the job after ear.
Crenvurst cu Bake Rolls. Cand mananc ceva mult, ma doare stomacul la fel de mult. Dar nu stiu ce.
Puki, te am in vizor.
Trenulet electric.

7 comments:

  1. ma, ma...era 300 ron dar oricum, ti s-a intamplat si tie probabil..tuturor :)

    salutari

    ReplyDelete
  2. Oamenii rabdatori vor fi rasplatiti. Asta e un exemplu. Chivu e un contraexemplu.

    ReplyDelete
  3. Perioada achizitiei.
    In sezonul rece, hanoracul costa mai mult.
    Pe acelasi tipar, aerul conditionat este mult mai ieftin iarna. Sania, in schimb, este mai ieftina vara.
    Senvisul are acelasi pret pe tot parcursul anului.

    ReplyDelete
  4. FARAOANE'm...!!

    si-a scos izmenele, le-a pus pe o farfurioara si a plecat.

    ReplyDelete
  5. rabdatori? plm...e doar un hanorac..l-am luat ca imi placea foarte mult.s-a intamplat sa fie din stoc nou si sa fie iarna.trebuia sa nu il iau?pff...contraexemplu my ass.

    ReplyDelete
  6. Ia gata. Sa treaca fiecare la el in camera si sa se gandeasca la ce-a facut.

    ReplyDelete
  7. imi place eticheta. cinste supei.

    ReplyDelete