Mar 10, 2009

Azi, mai bine ca ieri

Gata, mi-am scos firele. Acum sunt wireless. M-a speriat o femeie care zbiera in spatele meu, in camera de garda, in timpul delicatei interventii chirurgicale de extractie a materialului atzos.
Cadou pentru ca am fost cooperant: o jumatate de rola de Omnifix. Bun pansament. Cand vine Sonia, o pansez. Si o pup.
Tin sa multumesc, pe aceasta cale, Dr. Stoica si Dr. Teo de la Spitalul clinic de ortopedie-traumatologie si TBC osteoarticular "Foisor" pentru ca imi repara piciorul.

Urmeaza sa: dau jos pansamentul (joi), merg la control (vineri), fac mozaicoplastie (nu curand).
Dar pana atunci, merg in Rares. Sunt cativa pe care vreau sa-i vad acolo.

Inghetata cu ciocolata in forma de tigan. Am o idee si cu niste Iisusi de ciocolata, dar e prea mult.
Vreau sa-si faca Rosca mini-shaormele. O idee foarte buna. Aprob.

PS: Acum vreau si eu un Moleskine.
Sonia trebuie sa-si faca tema pentru meditatiile la jurnalism. Nu prea ii plac ei. Nici jurnalismul, nici dascalul. Ce fel de om si-ar pune o farfurie cu Sinaia langa usa de la intrare?

Imi plac torrentele. Surclaseaza ODC-ul.
E misto Sonia, imi place mult.
Atat pentru azi.

2 comments:

  1. Buna ziua doamna! V-am adus piftia...!

    ...masini de cusut, tot ce trebuie!

    Omul care facea metre de croitorie si oamenii care locuiau intr-o vitamina.

    As face piercing la caini.

    ReplyDelete
  2. As vrea sa pot vorbi cu cainii, sunt sigur ca mi-ar spune ca piercingul nu le provoaca niciun tip de placere.
    As vrea sa traiesc intr-o vitamina as fi mare si puternic.
    Bebe e fara fire...prevad un viitor maret.
    Joi la ora 2 ma astept sa te gasesc in Raresh...nu ma dezamagi.

    ReplyDelete