Mar 16, 2009

Cuppycake Munsters


Azi este ziua fara linkuri si fara poze.

Asa vreau eu. Si mi-e si lene sa le pun. Pun maine.

Mi-e groaznic de dor de Sonia. Astazi am vazut-o doar doua ore. Nici pe departe suficient.

Ma intriga teribil firma-corporatie Winny. Winny produce orice. De la capete de sireturi pana la observatoare astronomice. Avem: oua, untdelemn, ulei de masline, suc cu multiple arome, pahare si alte instrumente de unica folosinta, mezeluri felurite, branzeturi asortate, iaurturi, odorizante de veceu. Dumnezeule. La fel ca Winny, dar nu chiar atat de ingrozitor, este firma pe care a descoperit-o Pooky - firma Rioba. Nu, Rioba nu face numai bombonelele din Rares. Rioba este un fel de trust deschis sub numele caruia oricine poate produce orice, cat timp se ridica la standardele de calitate Rioba. Am o expresie ciudata a fetei. Imi vine sa zic lucruri murdare.

- Haide sa impartim laveta in doua. Tu stergi rotitele, eu sterg acolo unde e rosu.
- Lasa ca tai eu, ca tu ma furi la laveta.
- Ba nu. Nu pune mana acolo, ca mana e abuziva.

Trebuie sa nu uit sa fac cele trei seturi de exercitii in fiecare zi. Adica un set de exercitii, dar de trei ori. Ma chinuie teribil, dar imi sporesc mobilitatea vazand cu ochii. Fa-le, dracului, ca iti fac bine. Azi am fost la facultate. Corpul profesoral mi-a ascultat pasul, mi-a inteles suferinta si mi-a acordat, printr-un contract verbal, o reducere de frecventa pentru cursuri. Ma duc la facultate mai rar, dar jur pe Sfantul Dumnezeu ca invat pentru nenorocitele de examene. Mi-am uitat si Moleskine-ul acasa azi. Sa nu se mai intample. Dar ferice de mine ca am o mini-agenda incorporata in cap, unde notez lucrurile pe care trebuie sa le port cu mine pana ajung la Moleskine.

Azi mi-am adus aminte de:
Clipul de pe YouTube cu portocala. Poftiti, The Orange. Aici trebuia sa pun link, dar nu azi. Si de serialul "Black Books". Ma face sa rad. Si cand rad, ma simt bine.

Provizii pentru la munte:
Algocalmin (fiole); Ops cu fructe; iaurt d-ala bun, dar in cantitate mica; 2 pungi cu suruburi mici, negre; Ghidul Micului Flautist; ciorapii de lana; un CD cu un spectacol Catalin Botezatu; un calendar cu poze cu orasele lumii, pe 2003. In rest, voie buna.

Am vorbit cu Kreatza azi. Misto Kreatza. Mi-e dor de ea.

5 comments:

  1. auzi ba, tu esti intr-o pasa din aia de dulcegarii. poate deveni de cacat. atentie.

    am bburago. nu-ti dau.

    pleci la munte? da la scoala nu te-ai duce, mancami-ai chiuveta, sa inveti si tu o meserieh.

    auzi ba - de ce PULA MEA cand comentez la tine, imi apare un buton FINLANDEZA in loc de "finalizeaza"??!! am captura de ecran, in caz ca nu ma crezi.

    hai, freaca jejunul

    ReplyDelete
  2. Nu plec la munte. Am facut doar lista de provizii.

    ReplyDelete
  3. serkku olla älykäs
    antaa serkku mielenrauha, ok?
    kiitos varten laulu. kaivata sinä

    ReplyDelete
  4. Sunt de acord cu domnul de mai sus.

    ReplyDelete