Mar 25, 2009

Une représentation synoptique de l'effet d'oligophrénie

Bun, util. Un fel Photoshop pentru web, nu tu download, nu tu nimic. Moka. Lucru pentru om, nu pentru masina. Aviary.com

Perry Como canta multe lucruri pe care le stiu si care-mi plac. Papa loves mambo. Sway. Magic Moments. De aici deduc ca el canta orice melodie care imi placea, dar pe care nu stiam cine o canta. E om bun. Am hardware nou. Sunt socat. Acum pot, printre altele, sa deschid un Firefox si un Winamp deodata, fara sa se blocheze jigodia. Nu voi putea niciodata sa ma uit la My Fair Lady. Niciodata. Ai nevoie de o stare de spirit speciala, pe care eu nu o s-o am. Niciodata.
Mi-a placut intotdeauna sa ma plimb prin ploaie, cu talpile goale, sa simt textura pamantului rece.

Easy as pie = usor ca placinta.
Pay close attention = plateste inchisa atentie.
To go up in flames = a merge sus in flacari.
To pull up a weed = a trage sus o buruiana. (i.e. "a trage la sorti")

Ascunzache.

Acum cateva zile mi-am taiat unghiile. Abia acum mi-am adus aminte. Ce sarbatoare, ce magie! Se citea fericirea pe chipurile tuturor! Strasnic moment, va ramane in istorie. Dansez atat de frumos incat ma uimesc pe mine insumi.

La categoria "Mama ce util, furtunul de gradina", pe langa Aviary.com, avem si functia "autocorrect" din Word. M-a ajutat sa pun toate accentele pe un text in franceza. Statea si-mi privea peste umar, ca un prieten vechi, scolit. Imi soptea fiecare greseala, fiecare ascunzis al grafiei.

Imi plac prajiturile Sanziana. Sunt foarte mici, dar sunt bune. Laptoase, asa. Un deliciu. Lumea nu cumpara Sanziana pentru ca numele nu le inspira siguranta si calitate. Dar eu cumpar. Eu mananc orice. Si mi se si pare bun, pentru ca am ceafa groasa de meltean si nu fac diferenta dintre bun si rau.

Maimutzache.

Feature: BrickArtist.com - aici e Nathan Sawaya, care face VIATA din Lego. Aici o sa-i placa lui Roska, in special. Chiar daca nu esti Roska, merita vazut. Artist.
LEGO®LEGO®LEGO®LEGO®LEGO®LEGO®LEGO®LEGO® peste tot.

"Sa nu ne avantam in preocupari ardente asupra dualismului holistic al conceptului de bicubilizator, acesta reprezentand doar o dihotomie, din care, printr-o fina extrapolare, ajungem la sinopticul tricubilizator." Asa ajungem sa-l tragem pe Iisus de sireturi, apoi sa-l imbrancim inapoi in mlastina. Iaurt peste tot. Si gem.

Evolutia. Click. Nu stiu de ce dracului nu am pus linkul pe "Evolutia", si am pus langa. De obicei nu fac asa.

"Casa De Basme Si Jucarii Minunate - Alexandru Arsinel" va prezinta Ascunzache si Maimutzache.

4 comments:

  1. Imi place omul cu Lego. il stiam, are o pasiune pe care as vrea si eu s-o am.
    Maine discutam despre blog. Sa nu uiti. Iar poza cu evolutia omului prezinta ca motiv recurent pe fiecare banda minim o scena sexuala si minim o scena de violenta pura. Deci e tangent cu realitatea.
    Nu-mi place partea cu cuvinte multe si complicate si cu inteles nerecognoscibil. E veche poanta. Prin poanta ma refer la idee, nu stiu de ce mi-a venit sa spun poanta, ca nu e nimic de ras la ea.

    XOXO

    ReplyDelete
  2. Nu i-ai observat pe Ascunzache si Maimutzache.

    ReplyDelete
  3. Ascunzache e ascuns, iar cat despre Maimutzache, astept sa ma observe el pe mine, suntem certati de 2 saptamani & nu-l bag in seama eu, sa faca el asta.

    ReplyDelete
  4. Mama, ce tripuri, pooky, revenind...liviu lasa wowul, baga blog :-w

    ReplyDelete