Mar 13, 2009

evilgheorghe vs. Stiller Pigbrother

xoxo.

Incerc sa-mi controlez separat diastola, pentru ca nu suport lipsa de seriozitare si punctualitate. Astazi m-am confruntat multiplu cu aceste doua situatii. Matei, Chivu si Laptaru au intarziat. Vai, Iisuse Hristoase, ce mizerii au fost la gura mea. Tare m-am mai necajit. Au venit pana la urma, a fost ok.


Am incercat sa fac transfer de date cu Lazy prin oDC. Nu merge deloc bine. Lazy e un baiat foarte bun. Si bine crescut. Bravo, Lazy!
M-am jucat Spore. E bun, imi place. Ma amuza teribil.

-----

Plin de o jovialitate rurala, m-am dus jos sa fac poze la pianina. Juan Antonio, dresorul de cai, scuipa ca o lady. Am plecat si am lasat toate jucariile langa instalatia de chaufage, doar nu era sa le car pe toate inapoi la doamna Bogdana.


Dupa asta, nimic n-a mai fost la fel. Nici iaurtul.

2 comments:

  1. Chessburger - 5 lei
    Shaorma - 10 lei
    Humburger - 4.5 lei
    Dictionar de englezo-romana spurcata - Nepretuit

    ReplyDelete