Mar 27, 2009

Le cerf dicotylédoné

Prima linie era trasa gresit. Sunt un Battlefish.
Dupa ce fac exercitiile de picior, primesc ETi Puf. Nu piure.

Focile sunt animale misto, dar palesc in fata grandorii oii. Oaia este animal nobil, sfant. Se potriveste cu muzicuta. Si muzicuta are ceva divin in ea.
Am mancat 3 portii de supa de rosii cu galuste, una dupa alta. Toata lumea basca jos si in genunchi in fata supei!


Are toata increderea mea. E un om... un om vertical!
"Ionut, caca la olita pentru analize." Scoate trenuletul din cur si treci la invatat.


El e hotzoman. Ea e hotzowoman. Ce cacat.
Comprimate vaginale = pasari mici, in pastila.

Mi-am propus sa fac recenzia ETi Puf:
1. Albe - cu gust de cocos
2. Roz - cu gust sintetic. parca chiar au gust de ROZ.
3. Maro - cu gust de cocoa
4. Multicolore - cu un gust indescriptibil, dar bun.
Or mai fi si altele, dar nu sunt inca trecute in registru. Astea 4 sunt bune. N-am nevoie de altele. Dar daca sunt, foarte bine. Vreau.

Am gasit serbet(uri). Se numesc "Serbet aroma ciocolata" si "Serbet aroma vanilie" si sunt produse de "s.c.m colin daily", cu sediul in Valea Lunga 30, foarte aproape de casa mea. Cand nu am serbet, alimentez de la fabrica proxima. Dar nu vreau sa se intample vreodata sa n-am serbet. Deci faptul ca fabrica e aproape e redundant. Oricum mi-ar fi lene sa.
Azi fac 80.

Iggy

2 comments:

  1. mai exista ceva similar si totodata superior lui eti puf.
    SE NUMESTE PONKY.
    Trio-ul placerii, gelul fericirii, pufos si topitor-dospitic.
    Mult mai bun, mai elegant, mai tandru si mai eficient. Esti un copil, de unde sa le cunosti, sa le INTELEGI, n-ai.

    Vezi ca ti-ai patat chimirul.
    Invata-l pe Antonel sa nu se mai uite la cacalica.

    ReplyDelete
  2. fraaaaaaaaaa..eti puf...e ca Dumnezeu...e eti puf...

    ReplyDelete