Mar 12, 2009

Fat Duck Surprise

Mi-am primit Moleskine-ul. The legendary notebook of Hemnigway, Picasso, Chatwin. Ruled Notebook. 192 lined pages, 9x14cm, acid-free paper, expandable inner pocket.
Vai, ce-mi mai place! Minunat!

Ma enerveaza groaznic cei care isi pun la status, pe Y! Messenger, www. doar ca sa apara cacatul lor de status scris cu albastru. Ma scoate din sarite sa dau click, crezand ca e ceva bun, frumos, nobil si sa aflu ca, de fapt, dobitocul pusese doar un www. ca sa aiba el status shukar.
De asemenea ma enerveaza imbecilii care dau mass-uri total fara rost. "Vand Mercedes SLK, in tipla, din germania. Ieftinache. Da-ti buzz daca v-a intereseaza." Nu ma intereseaza. Pune dracu status. Oricum nu-ti vinzi masina pe Messenger. De acum incolo voi raspunde cu "Nu, nu vreau sa cumpar, multumesc" fiecarui mass dobitoc si inutil.

Imi ia foarte mult sa pot gasi o bresa in sistemele anti-copil de la brichete. De ce un copil nu poate sa foloseasca bricheta? E ca un cryptex, ca o cutiuta sub lacat, ca o sticla de suc cu dopul prea tare strans, ca o usa incuiata. Ca un Moleskine inca in tipla.

Azi trebuie sa dau jos pansamentul. Nu mai am cablaj de 2 zile. Eram emotionat, ma gandeam "Iupi, azi dau jos pansamentul". Dar dupa ce dau jos pansamentul, trebuie sa aplic spray. Oximed. Ei bine, spray nu am. Asta e trist. Deci nu dau jos pansamentul. Inca.
Later edit: Acum am spray.
Pe cutia de la Oximed scrie "Prieten cu ozonul". Asta este traducerea lor din "ozone friendly". Buna traducere, chintesentiala.

Dati-mi masinute Bburago. Am Lego, propun troc.

Mama ar fi mandra.


Asa ceva nu voi accepta niciodata in casa mea. Mi se face greata. Sa mai zica cineva ca romanul nu e caine.

No comments:

Post a Comment