Mar 9, 2009

Fitzpatrick Proudfoot

Maine, 10.03, imi scot cablurile din picior. Am emotii.
Bananele si limonadele ma scot din minti. "Nicio masa fara verde" zice tatal meu.

Imi place Mark Evans. Nu e sanatos, dar face niste lucruri minunate. Masini, motoare, copter, avion. Frumos.

Am avut un vis cu un cerb. Nu stiu ce facea, dar era cerb. Nu m-am speriat. Era cerb bun.

http://www.worth1000.com/ . Minunat.

I know you woke up with the night in the head, so if you want to pull a chicken of sleep, it's in rule.

2 comments:

  1. varule iti tin pumnii, f bine faci ca le scoti, nu mai sunt la moda, acum totul e prin fibra optica :)
    verisoara

    ReplyDelete
  2. Cu firele, o sa fie bine. Pentru ca n-o sa fie rau, d-aia. Bun blog, ma simt reimprospatat. Astept sa te mai vad la fatza in CURand.

    ReplyDelete