Mar 31, 2009

Cilek Aromali, Hindistan Cevizi, Kakao

Am incercat sa demaram un proiect de colaborare numit "Anestezia bunului-simt". Tot blog. O sa se intample candva curand.

Astazi va prezentam notiunea de Hoffmann, pe care multi deja o cunosc si, spre marea mea mandrie, o folosesc.
Enuntul #1:
E.T.A. Hoffmann este un scriitor romantic german, autor de fantezie si horror, jurist, compozitor, critic de muzica si alte lucruri.
Enuntul #2:
E.T.A. = Estimated Time of Arrival
Din enunturile #1 si #2 a luat nastere notiunea de "Hoffman", ca unitate de masura pentru intarziere. 1 Hoffmann = 10 min de intarziere. In consecinta, constructia "Am intarziat 2 Hoffmanni" ar fi pleonastica, deoarece Hoffmannul presupune deja intarzierea.
Enunt corect: "Frate, ajung in vreo doi Hoffmani, imi pare rau ca te-am lasat sa ma astepti."
Cunoaste-ti Hoffmannul, foloseste-l corect si iubeste-l.


Vreau sa-mi confectionez o stampila cu crocodil, cum aveam cand eram mic. O s-o fac aici. O sa fie rosie.
Codul taximetristilor bucuresteni explicat:
"O masina pe Sanzienelor 7, 34 cu Barbu." Asta inseamna Strada Sanzienelor nr 7, blocul 34, scara 2 (sau B - tot aia e). Gata. Bun cod au gasit. Functioneaza.

Am un tricou Arco Baleno pe care scrie asa:
"These original pairof Arco Baleno HAVE BEEN SPECIALLY DESIGNED AND MANUFACTURED WITH THE FINEST 27 SELECTED MATERIAL (n.r. - de aici incepe sa scrie in oglinda, pe orizontala) and best sklled craftmanship to ensure top quality (n.r. - aici revine scrisul la normal) MAXIMUM CONFORT, AND FUARANTEED DURABILITY".
Niciun typo nu este al meu, textul este reprodus intocmai. SI verificat de 2 ori, din exces de zel si lipsa de alta preocupare.


Melodii misto azi, care intra pe CD-ul meu de chill:
The Sea si Enjoy The Ride, de la Morcheeba; Junior Murvin; 18 with a bullet; Spooky a lu' Dusty Springfield si un pic de Marley.
Imi plac, tot astazi, Norah Jones si Thievery Corporation. Muzica pentru oameni buni, alesi.

http://apocalypsecartoons.com/ --> de unde recomand Rats On Cocaine.
http://www.pidjin.net/ --> FREDO AND PID'JIN. Sunt romanesti.

Foarte frumos am vazut aici, mi-a placut tare. Suzanne Vega - Tom's Diner a cappella. Se pisha pe tort. E mai tare ca Dumnezeu, merita mult Yetteh Pooph.

1 comment: