Mar 15, 2009

Le cerf monocotylédoné

Astazi va oferim:

Modelissimo.de, unde au cea mai mare colectie de machete din LUME! E minunat.
De la ei imi doresc foarte tare urmatoarele: Porsche 356B Cabrio, Jaguar E-type, MG B Roadster MK II, Peugeot 403 si Lancia Appia. Toate la scara 1:43.
PS: Am luat de la Valeriu un Porsche 356B, Bburago, la scara 1:24. In stare jalnica. Cu ajutorul Soniei, l-am reconditionat. Acum arata ca scos din cutie. Sunt mandru.
Ce-mi mai plac machetele!

Vreau sa gasesc sursa de provenienta a delicioaselor bomboane Rioba. Nu se bucura de suficienta mediatizare. Daca as fi eu rege, as pune la fiece colt de strada un kiosk RIOBA, care sa vanda numai bomboane Rioba, ser fiziologic si manusi imblanite.

Poza n-are nicio legatura. Si nici macar nu da bine aici.

Ieri am fost la Esthere, la Teatrul Mic. Spectacul daruit noua de Institutul Francez. Piesa in care a cantat Iulia. Buna piesa, buna vocea Iuliei. Subiectul, pe scurt, este dupa cum urmeaza:
-Esthere, vezi ca Aman vrea sa omoare toti ovreii!
-Aoleo, tata! Dar si eu sunt ovreica! Oare sa-i spun regelui au ba? Ori imi da clementa, ori ma joaca-n picioare! Bine, hai ca-i spun. Rege, sunt ovreica! Te rog bate-l pe Aman, e un tradator si un rau si un nemernic!
- Vai, Esthere! Bine ca mi-ai spus. Nu-i nimic, m-ai induiosat cu vorbele-ti fermecatoare. Garzi, prindeti-l pe Aman si beliti-l ca pe cartofi.
Cantec frumos de la Iulia si Valentina. Fin.

Alte site-uri care imi plac azi:
EngrishFunny.com
Pandaganda.com
Live365.com - Online Radio.
HarmonicaLessons.com - Aici am eu, incepand de azi, abonament. Statea muzicuta mea si strangea praful in sertar, asa ca ma apuc sa suflu in ea. Peste cativa ani o sa cant ca un Magico.

Top 3 trupe Irlandeze, fiecare cu cate o melodie, feblete proprie:
1. Dropkick Murphys - I'm Shipping Up To Boston
2. Flogging Molly - Devil's Dance Floor
3. The Dubliners - Seven Drunken Nights

A trage cu ochiul = to shoot with the eye
A avea un joc (la piese mecanice) = to have a game
A sari peste masa de pranz = to jump over the table of lunch
A trage un pui de somn = to pull a chicken of sleep
A se trezi cu noaptea-n cap = to wake up with the night in head
A intra in pamant de rusine = to enter in ground of shame
A lasa (ceva) balta = to leave (something) slop
A o da in bara = to give it in pipe
A o arde aiurea = to burn it awkwardly
A se rupe in figuri = to break oneself in figures
A se duce in Pastele ma-sii = to go in his mother's Easter
A-si lua picioarele la spinare = to take the feet at back
A se da batut = to give oneself beaten
A trage pe cineva de urechi = to pull someone of ears.
A-si lua inima in dinti = to take the heart in teeth
A da ochii peste cap = To give the eyes over head (bravo mama)

Orice contributie la aceasta lista este apreciata.


5 comments:

  1. search results:
    1. Rioba are cafea, ceai negru si serbet. Plus niste ciocolata alba cu capsuni, ambalata in stilul cutiilor cazute de pe rafturile de la supermarket pe care nimeni nu le vrea ca sunt deformate. Ma sperie asta
    2. Rioba are mare succes la chinezi.
    3. Rioba - bombonele de servit la cafelutza nu exista. Probabil ca in spatele tejghelei din rares exista un mic butic fara sfarsit cu bombonele Rioba. Altfel nu-mi explic
    4. Ideea de la 3 este confirmata! Quote:

    We only recommend brands that will add value to a landlord’s business and
    have developed our own Rioba brand, which is a range of products especially
    created with the needs of pubs in mind, and helps maximise profit potential without
    compromising on quality. (site englez)

    Rezulta fara echivoc faptul ca Rioba este un concept, o idee. Ca ideea de pix, e si ideea de Rioba.
    In urma acestui demers, simt o zvacnire hercule poirot-iana in cerebel. Mai ramane sa lucrez la accentul de francez vorbind engleza stalcita. Multumesc Liviu! :D

    ReplyDelete
  2. 1. hahaha pentru traducerile motamo, sunt amuzat @ culme, vreau sa particip
    2. ba, io cred ca tu, inapt fiind, n-ai stiut sa-ti faci un blog, shatuncea, ai rugat-o pe sonia, si drept rasplata, i-ai zis ca o vei pomeni zilnic in posturile tale. cred.

    ReplyDelete
  3. Si eu vreau sa gasesc sursa de provenienta a bomboanelor RIOBA...., ai ceva noutati?

    ReplyDelete
  4. Nu. Concluzia a fost ca RIOBA e un brand sub care se comercializeaza mai multe produse care trebuie sa se redice la anumite standarde. Deci RIOBA nu produce, practic, nimic. Doar redistribuie chestii.
    Si oricum, nu stim de unde sa le luam.

    ReplyDelete