Mar 18, 2009

Patologia inavuabila a rectului inflamat

Monosandalus, personaj mitic, era cunoscut pentru obiceiul lui de a merge mereu descheiat la fermoar. De unde si-a luat, mai tarziu, si numele.

Multumim lui Hades pentru videoclipul daruit: Skindred - Nobody. Mi-a placut. Stiam piesa, dar nu stiam cine o canta. Acum stiu.
Pentru a doua oara in istorie, mi-am platit o nenorocita de luna de abonament la WoW, m-am jucat 10 minute si m-am plictisit. Poate daca dau respec pe paladin si-l fac healer o sa fie mai amuzant. Dar mi-e lene, asa ca prefer sa nu mai joc, pur si simplu. Ce boala am mai avut si cu jocul asta imputit. Cacat.

Cand rahatul loveste ventilatorul.

Am descoperit ca La Curte au arahide in ciocolata. Mai bune sunt stafidele in ciocolata. Dar n-au. Deci arahidele sunt ok. Mi-am luat si le-am mancat.
Astazi s-a dat la ziar "Cel mai iubit dintre pamanteni" volumul I. Daca vreau si volumul II, cumpar si maine ziar. Dar daca nu gasesc maine ziar? Citesc doar primul volum. Desi sper sa il am si p-al doilea. Doar primu nu e suficient. E misto sa le ai pe ambele. Sau sunt 3?
Ploua cu caini si cu pisici. S-a nascut cu o lingura de argint in gura. O bucata de prajitura. Latra sus copacul gresit. Taie la urmarire. Sus cinci. A lovi sacul. A da cu piciorul in galeata.
Am remarcat ca orice scriu, scriu fara alineat. Dar e ok asa, e destul de ordonat.

Cel mai misto circ din lume este Cirque Du Soleil.

Ma cam doare piciorul si imi vine sa vomit.

Cine n-are batrani, sa-si cumpere.

Intelepciunea populara este ceva, nenica. Imi dau jos manusile.
Unde e roman, e si shaorma.

2 comments:

  1. De cate ori nu am auzit fexpresia "M-am reapucat de WoW"...de fiecare data spusa cu o oarecare ironie in glas...de ce e asa de trist cand se reapuca cineva de WoW?
    Simpla exprimare produce tristete..."M-am reapucat de alcool/droguri/tigari/tarfe"...de ce nu putem spune "M-am jucat din nou WoW"...nu incerc sa ajung la vreo concluzie...bine ca tu nu ai scris "M-am reapucat de WoW"...dar am gandit-o eu:)

    Ssssalam Sssssasesc

    ReplyDelete
  2. sunt cram praf sa citesc blogu zilele astea.il voi citi din cap pana in picioare cand ma trezesc.pup.wtf iz u sayin nigga?

    ReplyDelete