Mar 11, 2009

Mahala rai banda baga groove shukar.

Unde dracului au disparut toate Skittles-urile? Sunt sigur ca peste granita este plin de Skittles, sunt chiar mai multe decat ar fi nevoie. In boutique-uri, la tonete, la balciuri, la circ. Te si miri unde. Dar romanul nu mananca ce e bun, n-are nevoie. Asa ca ne infundam cu M&M, care sunt un rahat.
Dati-mi o punguta de Skittles si o sa conduc lumea.

Daca ai plesni un scriitor celebru, pe cine ai plesni?

Vreau sa stiu de ce am intampinat dificultati in a-mi cumpara masinute Bburago. Nu am de unde sa le iau. Toate magazinele online au stoc 0 la orice model frumos de masinuta. Disponibile sunt numai masinile de cocalar. Poftim BMW Z3, poftim Ferrari F50, poftim Mercedes SLK, poftim Audi TT. Of, nu asa. Eu vreau 2 masini frumoase, clasice, de epoca. Dar nu pup. Daca imi aduce cineva Porsche 356B sau Jaguar XK-120, ii cumpar un joben frumos.

Am descoperit ieri ca imi place formatia KidneyThieves.
Azi ma duce Coada la Rares. La 7.
Sunt destul de ingrijorat de conduita celor care tin Societe Nouveau DaDa. Curat nesanatosi, pe cinstea mea.
"Toty duSmAnyy cAd p3 j0s Sy sE uitA-n SuS la bo$$". Multumesc, Vadim.

Astazi imi va aduce Sonia un Moleskine. Ceapa verde este cea mai tare leguma. Iar am ramas fara DVD-uri goale si carcase. Goddamit. Mi-as construi un McDonald's in casa, cum avea Richy Rich.

No comments:

Post a Comment